מחפשים חופשה חלומית?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כפר הנופש TERME CATEZ (סלובניה)

    כפר הנופש TERME CATEZ ממוקם כ-25 דקות נסיעה מזאגרב. מדובר בפארק מים עצום ואתר ספא מהמפוארים באירופה.פארק המים החיצוני פעיל בחודשי הקיץ (אפריל-אוקטובר). אתר הספא והבריכות התרמיות פעילים לאורך כל השנה כשקיימת אליהם גישה מקורה מהמלונות. על פני שטח של 10,000 מ"ר משתרע פארק מים מדהים ביופיו הכולל 10 בריכות שחיה, בחוץ או מקורות, פעילויות מים מגוונות, אי פיראטים, בריכות עם צעצועים לילדים צעירים, בריכה אולימפית, ג'קוזי, בריכות עם מגלשות, בריכות גלים ועוד. הפארק מכיל בריכות טרמיות (בין 42-63 מעלות), 8 סוגים שונים של סאונות (חמאם טורקי, סאונה הודית, סאונת מלח וכד') שפועלות גם בחורף, חדר כושר, טרמפולינות, מיני-גולף, כדור-עף, רכיבה על אופניים, טניס וקארטינג. בשטחו העצום של הפארק ממוקמים בתי מלון ברמה של 3* ו- 4* המאפשרים התאכסנות נעימה וגישה נוחה לפארק המים.באתר קיים גם קזינו. כמו כן ישנה אפשרות איכסון במלון דירות הנמצא גם הוא בשטח הפארק.

    מלון TERMA

    מלון ברמה של 4* המתאים להתרגעות ופגישות עסקים; במלון 146 חדרים ממוזגים, טלוויזיה בכבלים, מיני-בר וכספת. במלון מרכז ספא ובריאות, בריכה חיצונית ובריכה מקורה, סאונה פינית ומרחץ אידים ועוד. הופעות בידור של המלון בערבים. ההתאכסנות היא על בסיס חצי פנסיון ומאפשרת פעמיים ביום כניסה לפארק המים והמרחצאות הטרמיים.

    מלון TOPLICE

    מלון ברמה של 4* המתאים לחופשות משפחתיות. במלון 106 חדרים, 4 סוויטות ו-4 דירות המתאימות למשפחות. החדרים ממוזגים, טלוויזיה בכבלים, טלפון, מיני-בר, מרפסות וכספת. המלון מחובר במנהרה מקורה למרכז הריווירה הטרמית והחורפית ומרכז הספורט; באוולינג, סקווטש, מגרשי טניס, מכון לעיצוב הגוף, בריכה חיצונית ובריכה מקורה. הופעות בידור של המלון בערבים. ההתאכסנות היא על בסיס חצי פנסיון ומאפשרת פעמיים ביום כניסה לפארק המים והמרחצאות הטרמיים.

    מלון CATEZ

    מלון ברמה של 3 * המתאים ל"חופשת בריאות" מלון חדש שנפתח באוגוסט 2005 ומכיל 110 חדרים ו-16 סוויטות למשפחות. החדרים ממוזגים, טלוויזיה בכבלים, טלפון, מיני-בר, מרפסת וכספת. במלון בריכה חיצונית ובריכה מקורה עם מים טרמיים, מרכז רפואי המציע טיפולים שונים ומגוונים. הופעות בידור של המלון בערבים. ההתאכסנות היא על בסיס חצי פנסיון ומאפשרת פעמיים ביום כניסה לפארק המים והמרחצאות הטרמיים בקיץ, ופעם ביום למשך שלוש שעות בחורף.

    דירות

    הדירות ממוקמות כ-500 מטר מהריווירה הטרמית הקייצית של הפארק. הדירות הן חלק מכפר דירות המונה 400 דירות כאשר 59 מתוכן שייכות לפארק TERME CATEZ. הדירות, 47 מ"ר מכילות שני חדרי שינה, סלון (טלוויזיה בכבלים), מטבח (מאובזר), אמבטיה ושרותים, מרפסת וחניה לכל דירה. הדירות אינן ממוזגות וההתאכסנות בהן היא על בסיס אירוח בלבד ללא ארוחות.

    רוצים לדעת עוד?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מבצעים ודילים חמים

      מחפשים את הטיול המושלם?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים אורגני