מכתבי תודה טיולי משפחות לארצות הברית

מכתבי תודה נבחרים

מכתב תודה לגיל וקורין
גיל וקורין שלום,
ברצוני להודות לכם מקרב לב על הטיפול והעזרה בהכנת הטיול הנפלא בתקופת החגים האחרונה לארצות הברית.
תודה ל-גיל על הטיפול בכרטיסי הטיסה וטיסות הפנים – עבד ללא דופי.
למרות הקיטורים וה- CONNECTION הארוך ברומא, אפילו הספקנו לטעום ולרצות לשוב אליה (זו פעם ראשונה שאני ביקרתי שם).
תודה לקורין על הסבלנות ועל ההזמנות המדויקות של 9 מלונות – היה מצויין, הגענו לכל המלונות ללא שינוי והכניסה היתה חלקה.
המלונות היו בהחלט ברמה טובה והיה לנו כיף לשהות בהם.
בברכה, משפחת כץ
מכתב תודה
הי,
רציתי לתת לך קצת משוב (סוביקטיבי) על הטיול (מניחה שחשוב לך לשמוע מידע זה):
* קונקשיין דרך לונדון עם שעתיים המתנה – מעט צפוף. כל איחור או עיכוב קטן עלול להיות פספוס.
הגענו ברגע האחרון למטוס…עדיף קצת יותר משעתיים
* המלון במיאמי בסדר COURTYARD OCEANFRONT. נקי, מרווח, מטבחון.
* הבית באורלנדו חמוד, מרווח, יש בו הכל, שכונה שקטה ומקסימה. כיף (בעינינו הרבה יותר ממלון), מאוד נהננו.
לא יצרו איתנו קשר במהלך כל השהות, למרות שהשאירו מכתב שיצרו איתנו קשר למחרת הגעתנו.
לשמחתנו לא הזדקקנו לכלום, אך לא היה אפילו מספר טלפון ליצירת קשר שוטף (רק מספר חירום).
* הקרוז היה חוויה שונה, מפנקת ומהנה ביותר. הילדים היו מוכנים להמשיך…
* עדיף (בטח עם ילדים) להירשם לחדרי האוכל "הפתוחים" ללא התחייבות לשעה ספציפית, כיון שדי מקפידים על
שעת ההגעה ולעיתים זה מגביל את הפעילות. לנו נקבעה שעת ארוחת ערב ל- 18:00.
* ירדנו אחרונים מהאנייה בשעה 10:30 והטיסה הייתה רק ב- 16. עם כל המזוודות היה קשה להסתובב במיאמי
וחיכינו בשדה. אפשר היה טיסה מוקדמת יותר (בסביבות 13-14).
* ההילטון בוגאס היה מפנק ביותר. חדר ענקי (זו דירת 3 חדרים) שיש בו הכל. לא הפריע לנו המיקום,
כי ממילא נסענו ברכב למלון, חנינו והסתובבנו בבתי המלון הקרובים. גם לא הפריע לנו שאין אטרקציות במלון.
בקיצור, לנו זה התאים מאוד.
* הפארקים היו חוויה מדהימה! נהנינו מכולם, מהמסלולים (אע"פ שבברייס היה ממש קר ובפייג קריר הסכימו לצעוד
מסלולים ברגל).
* המלון בברייס (BEST WESTERN) נחמד מאוד, חדר גדול, ארוחת בוקר.
* המלון בפייג COURTYARD גם נחמד, חדרים פחות גדולים ועם 2 מיטות זוגיות ואחת נוספת זה כבר קצת צפוף.
באופן כללי, 2 מיטות זוגיות QUEEN אינן ענקיות (אנחנו לפחות ציפינו למשהו גדול יותר).
למשפחה עם 3 ילדים קצת יותר גדולים משלנו זה כבר יכול להיות צפוף…
* המלון בפלאגסטאף DAYS היה ממש מלון דרכים בסיסי על הכביש, קטן ומיושן. לא משהו.
מזל שביטלנו ברגע האחרון לילה אחד, כך שיצא שהגענו ב- 22 בלילה לישון ובבוקר עזבנו.
שוב תודה רבה!
הנדון: מכתב תודה לגיא ומושית
בוקר טוב גיא ומושית,
כידוע הינו בארה"ב נסיעה שהזמננו דרך משרדכם.
רציתי לומר לכם מספר מילות תודה.
ראשית אני חייבת לציין שכל ההזמנות שביצעתי דרככם "תוקתקו" החל בכרטיסי הטיסה, דרך
ההזמנות ללינות, ביטוח, רכב ובהמשך ההמלצות שקיבלתי מכם לגבי אטרקציות.
ביצוע ההזמנה דרך משרד מקצועי ומאורגן עם אנשים מקצועיים שרותיים ואדיבים כמותכם
הוכיח את עצמו וגרם לנו לחוויית WOW ענקית מהטיול.
מושית,
אני חייבת לציין כי כל המלונות שהזמנת עבורנו היו בדיוק בהתאם לאופי שרצינו לטיול שלנו
המיקומים היו מעולים השרות היה מצוין ואני לא יכולה להגיד שהייתה לנו איזו שהיא "נפילה" באף
אחד מהמלונות.
גיא,
תודה רבה לך על השרות מול הרץ, שרות אמיתי נבחן לאורך זמן וכשהעניינים לא הולכים חלק
ואתה באמת הוכחת את זה.
כל טוב ונשתמע בנסיעות הבאות.

הנדון: מכתב תודה למושית
שלום רב,
ברצוני לשבח את עבודתה של מושית מחברת פאנטורס.
בחודש אוגוסט השנה נסענו לטיול בר מצווה לחוף המערבי של ארה"ב. התחלנו את הטיול מסן פרנסיסקו והגענו עד לאס וגאס. הטיול נמשך כשלושה שבועות.
העברנו למושית את תכנית הטיול שנקבעה עבורנו מראש על ידי סיגלית בר (מומלץ), ומושית התבקשה לארגן עבורנו את ההזמנה למלונות בדרך. יש לציין כי במהלך נסיעה זו לנו במספר רב של מלונות. המלונות אותן הזמינה עבורנו מושית היו מלונות ברמה טובה מאוד, רוב המלונות היו סויטות משפחתיות, עובדה שמאוד הקלה עלינו (זוג + 1), ), (זוג + 2) לא היה צפוף, מלונות נקיים, רובם כללו גם ארוחת בוקר (אמריקאית), ובסך הכל היינו מאוד מרוצים.

הנדון: מכתב תודה לסוכן במשרדכם – גיא פרידמן
טיילנו בחוף המזרחי של ארה"ב (אורלנדו-וושינגטון-קנדה-ניו-יורק).
את הטיול תכננו כבר לפני כחצי שנה, והופננו ע"י חבר שנסע עם ילדיו לאותו הטיול בשנה שעברה, לסוכנות שלכם – ישירות לגיא פרידמן, עליו הומלץ לנו ע"י החבר.
מהרגע שנוצר הקשר בינינו לבין גיא, גילינו בחור מקסים, מקצועי ביותר, בעל ידע רחב מאוד ונכונות מדהימה לעשות את המקסימום כדי שנהנה.
גיא תמיד היה זמין בשבילנו, אם בטלפון – אם במייל, ומיילים שנשלחו אליו עם שאלות ובקשות, נענו תוך דקות. גיא עדכן אותנו בכל דבר שקשור בטיסות ובסידורי הקרקע, וענה על כל שאלותינו בסבלנות מדהימה.
חלק גדול מהצלחת הטיול שלנו – נזקפת לזכותו של גיא, שדאג לפרטים הקטנים ביותר והיה זמין עבורנו גם כששהינו בארה"ב.
זכיתם בעובד מסור, שיודע לתת שירות בצורה ראויה לשבח – יישר כח!!!
אנו בטוחים שנמשיך לנסוע דרך חברתכם, הודות לטיפול המסור שקיבלנו ממנו.
תודה מכל הלב

Hey! I am first heading line feel free to change me

לפרטים נוספים: גיל Gil@funtours.co.il 04-8708444